וירוס הקורונה – עדכון #32 – 01/10/2021

אל: כלל הציבור בטכניון ובמוסד הטכניון

 

אני מבקש ליידע אתכם כי החל ביום ראשון הקרוב יחולו מספר שינויים בהתנהלות הקמפוס לאור התמשכות מגפת הקורונה. השינויים הם כלהלן:

 

  1. החל ביום ראשון ה-3 לאוקטובר חל שינוי בהגדרות התו הירוק. בפרט, אנשים מסוימים שהיה ברשותם תו ירוק עד כה ייאבדו את זכאותם להחזיק בתו הירוק בטרם יקבלו חיסון נוסף.  סטודנטים, סגל ועובדים מתבקשים לגשת לאתר רמזור של משרד הבריאות ולפעול עפ”י ההנחיות שם לקבלת תו ירוק מעודכן.
  2. נמשיך לדרוש מכל הבאים בשערי הטכניון תו ירוק בתוקף או בדיקת קורונה בתוקף.  דיירי המעונות יכולים להיכנס גם על בסיס אישור להיותם דיירים בתוך הקמפוס.
  3. במסגרת היערכותנו לפתיחת שנה”ל בהתאם ללוח השנה האקדמי, אנחנו חוזרים למתכונת של עבודה מלאה מהקמפוס של הסגל המנהלי והטכני החל מיום ראשון (3.10). ראשי המנהל בפקולטות וביחידות המטה השונות יוכלו לפנות למחלקת משא”נ בטכניון או במוסד הטכניון לקבלת אישור לעבודה מהבית לעובדים מסוימים הנתקלים בקושי מיוחד. למעט מקרים חריגים מאוד, לא תאושר עבודה מהבית בהיקף של יותר מיום בשבוע.
  4. המגבלה שלא לעלות על 75% תפוסה בחדרי הרצאות מוסרת. ניתן גם לקיים טקסים ואירועים בכפוף למגבלות הקורונה הכלליות (נכון להיום אין מגבלה מיוחדת לאוניברסיטאות).

 

בברכה,

 

בועז